Get Adobe Flash player

Βιώσιμη Πόλη

Εκδρομή στον Λευκό Πύργο και περιήγηση με την πολιτιστική γραμμή Νο50 του ΟΑΣΘ.

Είναι γνωστό ότι μια ξενάγηση σε ένα μουσείο δεν είναι τίποτε άλλο παρά βαρετή για τους εφήβους. Παρ? όλα αυτά τα θετικά σχόλια, μετά από την περιήγηση μας με την γραμμή Νο50 της πόλης μας , ήταν περισσότερα από τα αρνητικά.

Ας ξεκινήσουμε, όμως, από την αρχή.

Πρώτον στην εξόρμηση αυτή συμμετείχαν ένα τμήμα της Α? Λυκείου, το τμήμα Θετικής Κατεύθυνσης της Γ? και δυο-τρεις από τους πιο φιλικούς καθηγητές του σχολείου μας.

Το λεωφορείο μας, φτάνει έξω από το Λευκό Πύργο, όμως έχουμε λίγη ώρα μπροστά μας. Κατευθυνόμαστε προς την οδό Ναβαρίνου για να «τσιμπήσουμε» κάτι και οι καθηγητές μας, με προσωπικές γνώσεις, μας μιλάνε για την ιστορία διάφορων μνημείων που συναντάμε στο δρόμο μας.

Έρχεται η ώρα να ξαναγυρίσουμε στο καμάρι της πόλης μας. Οι καθηγητές μας μοιράζουν φακέλους, που περιέχουν φύλλα με ερωτήσεις και στυλό, και χωριζόμαστε σε ομάδες. Ξεκινά η αναζήτηση ιστορικού θησαυρού στο εσωτερικό του πύργου και μετά από λίγη ώρα συγκεντρωνόμαστε στον τελευταίο (5ο) όροφο και απαντάμε στις ερωτήσεις που είχαν δοθεί στη κάθε ομάδα.

Φεύγουμε από τον Λευκό Πύργο και ως γνήσιοι Θεσσαλονικείς πάμε σε μια καφετέρια να απολαύσουμε έναν γρήγορο καφέ για να προλάβουμε το ραντεβού μας με τον κ. Δημήτρη, τον ξεναγό μας στη πολιτιστική γραμμή.

Ένα έχω να πω: όσο καλά και να γνωρίζει κάποιος την Θεσσαλονίκη δεν υπάρχει περίπτωση να ξέρει καθ? ένα από τα μνημεία που αναφέρθηκαν κατά την διάρκεια της ξενάγησης.

Ο κ. Δημήτρης ήταν, ας πούμε, ότι καλύτερο θα μπορούσε να μας είχε βρει εκείνη την στιγμή. Ένας ευγενικός κύριος που φαινόταν να αγαπάει την δουλειά του και την ιστορία της πόλης του. Η ξενάγηση ήταν πολύ ενδιαφέρουσα. Ακούσαμε την ιστορία ανθρώπων που τα αγάλματά τους κοσμούν την πόλη μας, μας δόθηκαν πληροφορίες για τα μουσεία που δίνουν άλλη ένταση στην Θεσσαλονίκη και φυσικά όλα αυτά τα είδαμε από κοντά μαζί με τα μνημεία που έχουν διασωθεί.

Ελπίζω και οι υπόλοιποι να το ευχαριστήθηκαν όσο εγώ και να μας ξαναδοθεί η ευκαιρία να βιώσουμε ξανά τέτοιες εμπειρίες.

Μαρία Ηλιάδου, Α΄2

 

 

digital school2   sch   diavioumath   internetsafety