Ομάδα 49 μαθητών και 4 εκπαιδευτικοί του 1ου ΓΕΛ Ωραιοκάστρου συμμετείχαν στο
3ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
του Εθνικού Εκπαιδευτικού Δικτύου Δράσης «Κωνσταντινούπολη-Θεσσαλονίκη, μια Εκπαιδευτική Συνύπαρξη – Πολίτες της Πόλης, Έλληνες της Οικουμένης»,
από 26 έως 29 Μαρτίου 2026 στην Κωνσταντινούπολη.
Οι μαθητές επισκέφτηκαν το Ζωγράφειο Λύκειο, την Αγία Σοφία, το Οικουμενικό Πατριαρχείο Κωνσταντινούπολης, τη Θεολογική Σχολή στη Χάλκη, την καταπράσινη Πρίγκηπο, τη μονή Ζωοδόχου Πηγής (Μπαλουκλί).
Συνοδοί καθηγητές: Μαρκόπουλος Σωτήριος, Μπαργούλη Άννα, Νέτας Δημήτριος, Χριστακοπούλου Μαρία.


























