T4E-EU Parliament Simulation-SCHOOL WEBSITE

Το σχολείο μας συμμετέχοντας στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα  Erasmus + KA3 – Teachers4Europe: Setting an Agora for Democratic Culture“, έχει την χαρά και περηφάνια να ανακοινώσει ότι οι μαθήτριες

Αναστασιάδου Μαρία (Β4) και

 Καραφώτη Ελένη Μαρία (Β4),

επιλέχτηκαν να συμμετάσχουν σε  Virtual Simulation of the European Parliament (Εικονική Προσομοίωση της Ευρωπαϊκής Βουλής) με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την Γκιοτλή Αθανασία (ΠΕ06).

Η επιλογή των μαθητριών διεξήχθη ύστερα από διαγωνισμό με υποβολή έκθεσης τους στην υπεύθυνη εκπαιδευτικό και περαιτέρω αξιολόγηση από την Ambassador Teachers4Europe. Ακολουθεί μια προετοιμασία των μαθητών/μαθητριών που συμμετέχουν μέσω τηλεδιασκέψεων με την ομάδα που τους έχει οριστεί (webinars and e-meetings) καθώς και σύνταξη αναφορών/εγγράφων θέσης (position papers) από τους συμμετέχοντες. Η άσκηση προσομοίωσης θα λάβει χώρα στις 18 & 19 Δεκεμβρίου 2020 και θα αναμεταδοθεί σε live streaming.

Friday 18/12/2020: 17:00 – 21:00 (EETAthens time)

Saturday 19/12/2020: 16:00 – 20:00 (EETAthens time)

Η προσομοίωση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου θα οργανωθεί από τον Ελληνικό Οργανισμό Πολιτικών Επιστημόνων (Hellenic Association of Political ScientistsHAPSc). Υπεύθυνοι κάθε ομάδας θα είναι φοιτητές του Πανεπιστημίου Πειραιά.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ!!!

Virtual Simulation of the European Parliament

Σκοπός  και Περιγραφή της Προσομοίωσης

  • Η προσομοίωση στοχεύει να διδάξει στους μαθητές τον τρόπο λειτουργίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και, κατά συνέπεια, να εμβαθύνει τη σημασία των δημοκρατικών θεσμών.
  • Η διαδικασία διαβούλευσης και νομοθετικής διαδικασίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου θα προσομοιωθεί, μέσω της εκτέλεσης των κύριων ρόλων των συμμετεχόντων (Μέλη διαφόρων ομάδων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, μέλη του Συμβουλίου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, δημοσιογράφοι).

Τι θα κερδίσουν οι μαθητές;

  • Οι μαθητές θα είναι σε θέση να κατανοήσουν τόσο τις λειτουργίες της θεσμικής προπαρασκευαστικής διαδικασίας όσο και τις διαφορές μεταξύ ομάδων κόμματος με βάση το διαφορετικό ιδεολογικό τους υπόβαθρο.
  • Η προσομοίωση θα ενδυναμώσει την βιωματική μάθηση μέσω ενός ευρωπαϊκού ιδρύματος και, ως εκ τούτου, θα ενισχύσει τα ανθρώπινα δικαιώματα, την ανοχή, την αλληλεγγύη, τη συμμετοχή των νέων, το φύλο και τη γενική ισότητα μέσω της αύξησης της ευαισθητοποίησης σχετικά με την ευρωπαϊκή ιθαγένεια.
  • Τέλος, η συμμετοχή σε μια τέτοια προσομοίωση συνεισφέρει στην προετοιμασία και επίτευξη της ουσιαστικής και ολοκληρωμένης δημοκρατικής ταυτότητας ενός ενεργού πολίτη στον 21ο αιώνα.

Γκιοτλή Αθανασία ΠΕ06 ΜΑ