Τριήμερη εκδρομή της Α΄ Λυκείου στη Λευκάδα

Σοφιάδης Ιωάννης, Τσακμάκα Δέσποινα

Κείμενο από τις μαθήτριες:
Ευαγγελούδη Λυδία & Χριστίνα και Φύλλια Μαστρανέστη

Πραγματοποιήθηκε τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή της A’  λυκείου στο πανέμορφο νησί της Λευκάδας.  Πρώτος  μας περιορισμός ήταν το Νεκρομαντείο του Αχέροντα,  όπου περιηγηθήκαμε στον Αρχαιολογικό χώρο.  Έπειτα επισκεφθήκαμε το ξακουστό «Γεφύρι της Άρτας»  με την απίστευτη θέα, όπου είχαμε ελεύθερο χρόνο να πιούμε κάτι δροσιστικό, ώστε να πάρουμε δυνάμεις για το υπόλοιπο ταξίδι μας .

Φτάνοντας στον τελικό μας προορισμό τη Λευκάδα, πήγαμε στο ξενοδοχείο, όπου τακτοποιηθήκαμε στα δωμάτια και μας δόθηκε ελεύθερος χρόνος για να γνωρίσουμε τις ομορφιές του νησιού. Την επόμενη μέρα μετά το πρωινό στο ξενοδοχείο επισκεφθήκαμε το σπίτι του Άγγελου Σικελιανού και το κάστρο της Αγίας Μαύρας, ένα πανέμορφο μέρος με πολύ πράσινο. Είδαμε το μοναστήρι της Αγίας Μαύρας το οποίο εντάσσεται στο κάστρο. Στη συνέχεια από το λιμάνι του Νυδρίου πήραμε το καράβι, όπου κάναμε την υπέροχη κρουαζιέρα στα καταγάλανα νερά του Ιονίου Πελάγους. Κατά την κρουαζιέρα μας περάσαμε από: το Μεγανήσι, την Νησίδα Μαδουρή, το Σκορπιό, στη Σπάρτη και το Σπαρτοχώρι. Πριν τη λήξη της κρουαζιέρας κάναμε στάση για φαγητό στο λιμάνι Βαθύ. Επόμενη στάση ήταν η Μονή της Παναγίας της Φανερωμένης για να ανάψουμε ένα κεράκι. Έπειτα από αρκετό χρόνο ξεκούρασης στο ξενοδοχείο, διασκεδάσαμε σε ένα νυχτερινό κέντρο διασκέδασης κλείνοντας έτσι την μέρα πολύ όμορφα. Την τρίτη και τελευταία μέρα αποχωρήσαμε από το ξενοδοχείο και ξεκινήσαμε για την Πρέβεζα, όπου είδαμε το Αρχαιολογικό μουσείο και την Αρχαία πόλη της Νικόπολης. Έπειτα κάναμε μια στάση στην Πρέβεζα για μία κρύα σοκολάτα και στη συνέχεια ξεκινήσαμε για τα Γιάννενα, όπου είχαμε ελεύθερο χρόνο στο όμορφο κέντρο των Ιωαννίνων για να φάμε και να κάνουμε την βόλτα μας στην τουριστική αυτή πόλη. Τέλος πήραμε το δρόμο της επιστροφής με μόνο ωραίες αναμνήσεις και ευχάριστες στιγμές που θα είναι για μια ζωή χαραγμένες στη μνήμη μας!!!